Що таке супровід на думку Семаго?

та Н. Я. Семаго, супровід – «постійна підтримка оптимальної адаптованості дитини до освітнього середовища» [14].

Сластеніна, педагогічний супровід – це процес залученого спостереження, консультування, особистісної участі, заохочення у максимально самостійному подоланні складнощів у проблемній ситуації [9].

Ціль психолого-педагогічного супроводу: забезпечення умов розвитку особистості студентів з-поміж осіб з ОВЗ та інвалідністю, якості їх професійної підготовки та подальшої конкурентоспроможності на ринку праці; створення педагогічних, психологічних та соціальних умов для розвитку учнів з …

Під психологопедагогічним супроводом осіб з обмеженими можливостями здоров'я можна розуміти на комплексну технологію психологопедагогічної підтримки та допомоги учню та його батькам у вирішенні завдань, пов'язаних з розвитком, навчанням, вихованням, соціалізацією з боку фахівців різного профілю.