trigger – "спусковий гачок") – спочатку, подія, що викликає у людини з посттравматичним стресовим розладом раптова
репереживання
Термін використовують, зокрема, коли спогади повторюються мимоволі і (чи) коли вони такі інтенсивні, що людина «переживає заново» досвід. Серед споживачів наркотиків репереживання яскравих моментів, пов'язаних із вживанням психоактивних речовинотримали назву «флешбек» (англ. flashback).
https://ua.wikipedia.org › wiki › Психопатологічні_репе…
психологічної травми та важкі негативні емоції.
Тригер стимул, який нагадує про травму, викликає сильний стрес, паніку, флешбеки, змушує знову переживати травматичні події як наяву.
У маркетингу тригерами називають прийоми, що стимулюють потенційного клієнта зробити цільову дію, часто покупку. Приклад тригера – акція з обмеженим терміном дії. Вона спонукає користувача залишити заявку прямо зараз.
Як керувати
- Запишіть усі фактори, здатні викликати ту чи іншу емоцію Перерахуйте ті емоції, які вважаєте за потрібне. …
- Ведіть щоденник емоцій.
- Виявіть причини походження тригерів …
- Усвідомте зв'язок між емоціями та тілесними відчуттями.
- Візьміть паузу.
- Проаналізуйте думки та поставте їх під сумнів