Тригерне слово – це слово, яке використовується в маркетинговій копії, яке спонукає когось до дії, і, швидше за все, це копія прямої відповіді з чітким CTA (закликом до дії). Назва "спускове слово" походить від фрази "натиснути на курок" – загальноприйнятого терміна для ухвалення рішення.5 квіт. 2023р.
Тригер стимул, який нагадує про травму, викликає сильний стрес, паніку, флешбеки, змушує знову переживати травматичні події як наяву.
У маркетингу тригерами називають прийоми, що стимулюють потенційного клієнта зробити цільову дію, часто покупку. Приклад тригера – акція з обмеженим терміном дії. Вона спонукає користувача залишити заявку прямо зараз.
Значення пов'язаний, що співвідноситься з іменником тригер ◆ Найчастіше розташування тригерних зон – носогубний трикутник та альвеолярний відросток.