Як давати зворотний зв’язок приклади?
Підкріплююча Зворотній зв’язок приклад: «Ви зробили величезну роботу! Клієнту сподобалися ваші ідеї, і він хоче розширити контракт. Ви чудово впоралися! Я ціную, як багато ви робите для нашої компанії, і бачу, що вам важливе майбутнє компанії».8 сент. 2023р.
Говоріть конкретно, що саме добре зробив співробітник, які його дії призвели до успіху. Конструктивна зворотний підлягає тим самим правилам: кажіть конкретно, що зроблено негаразд і як це може вплинути на результат. Не варто накопичувати «грішки» і ваше невдоволення співробітником.
Зворотній зв’язок із співробітником: приклад Менеджер Олексій виправив помилки минулого тижня, але план продажу все одно не виконав. Керівник дає йому Зворотній зв’язок. Починає з позитивного: — Олексію, цього тижня ви досягли успіху та виправили помилки, які зустрічалися у розмовах протягом місяця.
Чек-лист по зворотнього зв’язку співробітникам
- Продумайте зміст розмови та заздалегідь озвучте тему …
- Негативну Зворотній зв’язок давайте наодинці …
- Не нападайте відразу …
- Говоріть конкретно…
- Донесіть думку «помилятися – це нормально».
- Запитайте, що сам співробітник думає про ситуацію.
- Разом ухваліть рішення