Як нагадати про себе клієнту у листуванні?

Якщо конкретний термін з вами не обмовили, ви забули його уточнити, або він уже минув, цілком припустимо нагадати себе ввічливим листом, в якому потрібно: представитися; вказати дату минулої зустрічі та яку позицію ви обговорювали; поцікавитися, чи прийнято рішення щодо вашої кандидатури.

3 класичних способи нагадати сплячому клієнту про себе

  1. Надіслати повідомлення на електронну пошту Найпростіший спосіб – написати листа. …
  2. Здійснити дзвінок Другий найпоширеніший спосіб нагадати про собі – Просто зателефонувати і щось повідомити. …
  3. Надсилати push-повідомлення Як нагадати клієнтові про себе?

Як тактовно нагадати про завдання

  1. Дайте час для відповіді
  2. Вкажіть суть питання і дедлайн відразу
  3. Нагадайте контекст
  4. Залишіть час на випадок форс-мажору
  5. Пишіть просто
  6. Виявіть повагу