Як правильно розмовляти з психологом?
У розмові з клієнтом психологу ні в якому разі не можна оцінювати клієнта, його дії, давати поради, перебивати, нав’язувати свою думку, своє бачення ситуації, залишити клієнта у сльозах та закінчити консультацію, навіть час уже закінчився.
Зміст сховати
- Завершувати ще рано Негативні емоції Ефект «плато»
- Якщо психолог не підходить
- Якщо терапія добігла кінця Повідомити заздалегідь Попросити підтримуючі ресурси Обговорити подальший план дій Закріпити результат та подякувати
не бійтеся здатися дурним або недосвідченим: скажіть про те, що ви вперше на прийомі, і опишіть, які почуття відчуваєте з цього приводу; попросіть психолога розповісти про те, як він працює із клієнтами. Яких правил дотримується? Усі працюють за своєю системою, тож це цілком резонне питання.