Чи не реагує на гучні звуки. Не шукає та не визначає джерело звуку. Припинив белькотіти та експериментувати зі звуками. Все ще белькоче, але не переходить до більш зрозумілої мови.
Найпростіший спосіб – це спостереження за поведінкою дитини. З'являється чіткий поворот голови у бік джерела звуку. У віці близько року дитина може повторити деякі звуки, найчастіше немовні (як тато кашляє, як мама чхає, як їжачок сопе).
Перевірити слух дитини можна й іншим способом:
- Декілька улюблених іграшок скласти в одному місці.
- Перебуваючи поряд з малюком, пошепки попросити його принести м'ячик або ляльку.
- Якщо завдання виконане, тоді потрібно відійти трохи далі і знову пошепки попросити іншу іграшку.
Так роблять усі немовлята, навіть глухі. Поступово звуковий комплекс малюка поповнюється новими словами "ба-ба-ба", "па-па-па", а у слабослухаючої або глухої дитини він залишається тим самим. До року малюк не просто вимовляє «ма-ма-ма або па-па-па», а звертає ці звуки адресно до мами або тата.