Які основні види емоційних порушень спостерігаються у дітей дошкільного віку?
Найбільш поширеними емоційними порушеннями є тривожність, страх та агресія дітей.
Патологія емоційних властивостей: емоційна лабільність, експлозивність, емоційна черствість, емоційна тупість, апатія та ін.
Емоційні порушення – це порушення, які не дозволяють дитині адекватно сприймати світ, формувати свою позицію, модель відносин зі світом. Такі проблеми виникають зазвичай і натомість особистісних конфліктів дитини.
На основі теоретичних узагальнень різних дослідницьких позицій виділено три взаємопов’язані напрямки емоційного розвитку в період дошкільного дитинства: емоційно-експресивне, емоційне регулювання поведінки та спілкування, розвиток соціальних емоцій.