Цю проблему можна вирішити, оновивши програму до останньої версії або встановивши надійніший поштовий клієнт.
- Оновлення програми або ОС Причиною труднощів доступу до облікового запису може бути застаріла версія програми або операційної системи на вашому пристрої. …
- Змініть поштового клієнта …
- Створіть пароль програми
Подібні
Що можна зробити
- Можливо, ви спробували увійти до акаунт із нового місця або з незнайомого пристрою. Спробуйте знову на пристрої, який ви часто використовуєте, і там, де ви зазвичай входите в акаунт.
- Увійдіть обліковий запис Google з нового пристрою та повторіть спробу протягом наступного тижня.
4. Що робити, якщо з'являється помилка "Не вдалося увійти в аккаунт»
- Переконайтеся, що на пристрої встановлено правильну дату, час і часовий пояс.
- Перезавантажте мобільний пристрій.
- Підключіться до іншого джерела Інтернету (інший Wi-Fi або мобільний Інтернет).
- Спробуйте увійти в аккаунт ще раз.