Що таке особиста ефективність керівника?
Тому особиста ефективність керівника у такому розумінні – це здатність досягати необхідних результатів, удосконалюючи засоби виробництва та оптимізуючи витрати.
Особиста ефективність включає вміння: ставити конкретні цілі; оптимально розподіляти час та фізіологічні ресурси на досягнення поставлених цілей; взаємодіяти з іншими людьми.
Талановиті керівники вміють ефективно делегувати повноваження, не втручатися у рутинні процеси та не прагнуть контролювати кожен крок. Адже пам’ятають, що надмірний контроль шкідливий не менше, ніж його повна відсутність.
Особиста ефективність – це здатність людини швидко добиватися результатів і витрачати мінімум ресурсів, не втрачаючи при цьому як. Ми не говоримо про особисту результативність і про те, як зробити більше і досягти всіх цілей, ми говоримо саме про ефективність.