Хто пише психолого-педагогічну характеристику?

За цей розділ відповідальним є класний керівник, проте для найбільш об'єктивної та повної характеристики бажано участь інших фахівців, які працюють безпосередньо з учням: вихователя, вчителів-предметників, логопеда, педагога-психолога, соціального педагога.2 черв. 2023р.

Для складання психологопедагогічної характеристики Особи застосовуються такі методи: спостереження, розмова з учням, з його батьками з вчителями та вихователями класу (групи), експертні оцінки, робота з документацією, анкетування, тестування, аналіз продуктів діяльності.

Педагогічна характеристика має містити такі розділи: 1) загальні відомості про учня; 2) стан шкільних знань та навичок; 3) загальний розвиток дитини, особливості мови та мислення; 4) особливості навчальної діяльності; 5) особливості поведінки; 6) характеристика особи; 7) висновок.

Психолого-педагогічна характеристика дає можливість педагогам познайомитися з особливостями конкретної дитини та скласти правильну навчально-виховну стратегію.