Хто визначає готовність дитини до школи?

Розумова готовність дітей до школи – визначається пізнаннями дитини про навколишній світ: про живу та неживу природу, про деякі соціальні явища та систематизованість цих уявлень. Перевіряється також рівень розвитку пізнавальних процесів: уваги, пам'яті, сприйняття, мислення.

Це те, на що батьки звертають увагу насамперед: набір певних знань, а також ступінь розвитку пам'яті, уваги, мислення, уяви та мови. Тести та опитувальники, які можна знайти в мережі та різних педагогічних виданнях, як правило, оцінюють саме цей бік готовності дитини.

Особистісна готовність до школи – дитина готова до шкільного навчання, якщо школа приваблює його не зовнішньою стороною (атрибути: портфель, зошити), а можливість отримати нові знання. Інтелектуальна готовність до школи – наявність кругозору, запасу конкретних знань та умінь, інтерес до знань.

Найчастіше під час вступу дитини у школу наголос робиться на інтелектуальну готовність. … Завдання – розвинути до необхідного рівня кожен із чотирьох компонентів за допомогою відповідних методик:

  • Фізична готовність та нейродинамічна регуляція …
  • Соціальна готовність
  • Психологічна готовність
  • Інтелектуальна готовність