Що говорити під час дзвінка до поліклініки?

ПРИ ПОПЕРЕДНІЙ ЗАПИСІ на прийом до лікаря по телефону, при особистому зверненні або замовленні талона через Інтернет, Інфомат — ПРОСИМО ВАС за день до дати відвідування лікаря УТОЧНИТИ в реєстратурі чи відбудеться прийом (хвороба лікаря, курси, відпустка та ін.), а також інформувати, якщо Ви не зможете відвідати лікаря.

При виклику лікаря-терапевта дільничного представника пацієнта зобов'язаний Повідомити: ПІБ хворого, вік; адресу прописки та фактичну адресу проживання, номер домофону, номер телефону; скарги (чітко сформулювати); забезпечити доступ лікаря-терапевта дільничного в під'їзд (будинок) та безпосередньо до хворого.

Як правильно розмовляти з лікарем? Інструкція «Медузи» та «Французької клініки»

  1. Підготуйтеся до прийому …
  2. Дізнайтесь про порядок прийому …
  3. Не соромтеся ставити запитання та описувати свої відчуття.
  4. Нічого не приховуйте.
  5. Почекайте з критикою …
  6. Зверніть увагу на компетентність лікаря
  7. Думка іншого фахівця може бути цінною