Що характерно для дітей 4-5 років?

Удосконалюється орієнтація у просторі. Зростає обсяг пам'яті. Діти запам'ятовують до 7-8 назв предметів. Починає складатися довільне запам'ятовування: діти здатні прийняти завдання запам'ятовування, пам'ятають доручення дорослих, можуть вивчити невеликий вірш тощо.

Дитина у віці 45 років має вміти: Називати своє ім'я, прізвище, скільки йому років, місто в якому живе, свою країну. Прізвища, імена та професії своїх батьків. Розуміти відмінність будови людини від будови тварин, називати їх частини тіла (руки – лапи, нігті – пазурі, волосся – шерсть).

Гра продовжує диктувати та формувати психологічні особливості дитини 4-5 років, але вона стає більш багатогранною. Вона набуває сюжетно-рольової спрямованості: діти грають у лікарню, магазин, війну, розігрують улюблені казки. У процесі вони дружать, ревнують, сваряться, миряться, взаємодопомагають, ображаються.

В цьому віці діти активно діють. Вона починають ставити запитання і намагаються краще зрозуміти цей світ. Вони грають у вигадані ігри, щоб поекспериментувати з різними ролями. Їм подобається бути залученими до різних дій, і деякі діти у цьому віці вже вміють добре спілкуватись.