Пересипання круп, ігри з дрібними предметами, збирання мозаїки – всі ці заняття відмінно впливає на центр дрібної моторики в головному мозку. Розвивайте творчі здібності дворічки. У цьому віці можна спробувати використовувати для занять тісто для ліплення та пальчикові фарби. Робіть із дитиною аплікації.
До цього віку дитина повинна вміти робити таке:
- будувати прості речення із двох-трьох слів;
- озвучувати свої потреби та прохання («хочу пити», «дай ведмедика»);
- називати знайомі предмети;
- знати та називати своє ім'я;
- ставити запитання та відповідати на запитання дорослих;
Перерахуємо найпоширеніші ознаки, що вказують на відставання в розвитку дитини дворічного віку: Малюк невпевнено бігає, незручно здійснює рухи, не може навчитися підстрибувати. Не вміє користуватися ложкою, воліє їсти руками або зберігається годування за допомогою дорослих.