Що може розумово відсталий?

Розумно відсталі діти зазвичай користуються мимовільним запам'ятовуванням, тобто запам'ятовують яскраве, незвичайне те, що їх приваблює. Довільне запам'ятовування формується вони значно пізніше — наприкінці дошкільного, на початку шкільного періоду життя. Відзначається слабкість розвитку вольових процесів.

Розумова відсталість характеризується психічним недорозвиненням з недостатністю інтелекту, порушенням здібностей та навичок, що ускладнює адекватну соціальну адаптацію пацієнта.

Розумово відсталі індивіди мислять саме, тобто. е. залишаються при владі поодиноких наочних образів, не вміючи зрозуміти приховане за ними загальне, суттєве. Вони скоріше згадують, ніж розмірковують.