Що найголовніше під час роботи з клієнтами?

Але найважливіше – це не змусити ваших співробітників чемно спілкуватися, а домогтися, щоб вони повірили: ввічливість – запорука їх успіху та успіху компанії. Іноді навіть фахівець своєї справи може відлякати клієнта, недбало підібравши слова.19 березня. 2023р.

10 порад щодо правильної роботі з клієнтами.

  • Відповідайте клієнтам так швидко, як це можливо. …
  • Тримайте клієнта у відомості. …
  • Пройдіть зайву милю. …
  • Виправляйте свої помилки. …
  • Слухайте ваших клієнтів. …
  • Виконуйте свої обіцянки. …
  • Не бентежте клієнта жаргоном. …
  • Будьте терплячі.

Необхідно представитися, запитати, що саме необхідно клієнту, запропонувати альтернативи трохи дорожче, розповісти про товар, дати рекомендації. Важливо не використовувати у розмові слова-паразити чи робити довгі паузи. Не менш важливим є і те, що конкретно говорить менеджер.

Зацікавленість проблемами клієнта, розуміння цінності свого продукту, комунікабельність.