Але найважливіше – це не змусити ваших співробітників чемно спілкуватися, а домогтися, щоб вони повірили: ввічливість – запорука їх успіху та успіху компанії. Іноді навіть фахівець своєї справи може відлякати клієнта, недбало підібравши слова.19 березня. 2023р.
10 порад щодо правильної роботі з клієнтами.
- Відповідайте клієнтам так швидко, як це можливо. …
- Тримайте клієнта у відомості. …
- Пройдіть зайву милю. …
- Виправляйте свої помилки. …
- Слухайте ваших клієнтів. …
- Виконуйте свої обіцянки. …
- Не бентежте клієнта жаргоном. …
- Будьте терплячі.
Необхідно представитися, запитати, що саме необхідно клієнту, запропонувати альтернативи трохи дорожче, розповісти про товар, дати рекомендації. Важливо не використовувати у розмові слова-паразити чи робити довгі паузи. Не менш важливим є і те, що конкретно говорить менеджер.
Зацікавленість проблемами клієнта, розуміння цінності свого продукту, комунікабельність.