Що неприпустимо під час навчання дітей із затримкою психічного розвитку?

Затримка психічного розвитку (ЗПР) – це порушення нормального темпу психічного розвитку, у результаті дитина, який досяг шкільного віку, продовжує залишатися серед дошкільних, ігрових інтересів. При ЗПР діти не можуть включитися у шкільну діяльність, сприймати шкільні завдання та виконувати їх.

Невід'ємною частиною корекційного навчання дітей із ЗПР є нормалізація їхньої діяльності, і зокрема навчальної, яка характеризується крайньою неорганізованістю, імпульсивністю, низькою продуктивністю.

Батькам дітей із ЗПР Не рекомендується постійно опікуватись, наприклад, збирати йому до школи портфель, контролювати кожну дію дитини при виконанні домашніх завдань. Не підкоряйте все життя в сім'ї дитині: за неї робити все, включаючи і те, що без особливих зусиль змогла б зробити вона сама.

У дитини з ЗПР не сформовано мотивацію до навчання, але інтелект збережено, тому за умови правильної корекції такі діти можуть поступово наздогнати своїх однолітків. Їм дають додатковий рік у підготовчому класі та передбачається, що після початкової школи вони зможуть навчатися за програмою масової школи.