Що робити після отримання комерційної пропозиції?

Як вирішуємо: потрібно обов'язково зателефонувати клієнту та повідомити про те, що ви надіслали комерційну пропозицію та домовитись про дату наступного контакту. Інший можливий варіант — уточнити в месенджері, чи клієнт отримав ваше КП.16 січ. 2023р.

Оффер Після ліда йде оффер – суть комерційної пропозиції. Він містить опис продукту, його характеристики, які становлять інтерес для читача, переваги продукту та аргументи на користь співпраці. Завдання оффера – переконати клієнта стати клієнтом.

Комерційна пропозиція – це звернення продавця, в якому він розповідає про свої продукти чи послуги. Інакше його ще називають конкурентною пропозицією чи КП. Мета КП – почати спілкування з покупцем, показати цінності та вартість продукту, а надалі – продати.

У заключній частині КП напишіть заклик до дії — без цього звернення буде менш ефективним. Заклик може бути не лише у вигляді однієї фрази, а й у вигляді цілого абзацу, де можна розповісти про знижки, та запропонувати негайний зв'язок із компанією. Наприкінці листа обов'язково вкажіть контакти.