«Ключові навички у резюме – сукупність ваших знань, навичок та особистісних якостей, які вам допомагають бути професійними у вибраній для роботи області. Ключові навички важливо вказувати як тим, хто має досвід роботи, так і тим, хто поки що досвіду немає.
Ключові навички у резюме
- Вміння розставляти пріоритети.
- Вміння працювати в команді.
- Організаційна обізнаність.
- Ефективне вирішення проблем.
- Самосвідомість.
- Проактивність.
- Здатність впливати.
- Ефективне ухвалення рішень.
Практичні та допоміжні навички, представлені в резюме. Сюди відносяться рівень володіння ПК, уміння набивати текст наосліп, знання іноземних мов, володіння технологіями ділової взаємодії, знання норм законодавства, діловодства та орієнтація у ГОСТах, СНіПах.
Краще вказувати 6-9 професійних навичок у резюме.