Що стосується ключових навичок?

«Ключові навички у резюме – сукупність ваших знань, навичок та особистісних якостей, які вам допомагають бути професійними у вибраній для роботи області. Ключові навички важливо вказувати як тим, хто має досвід роботи, так і тим, хто поки що досвіду немає.

Ключові навички у резюме

  • Вміння розставляти пріоритети.
  • Вміння працювати в команді.
  • Організаційна обізнаність.
  • Ефективне вирішення проблем.
  • Самосвідомість.
  • Проактивність.
  • Здатність впливати.
  • Ефективне ухвалення рішень.

Практичні та допоміжні навички, представлені в резюме. Сюди відносяться рівень володіння ПК, уміння набивати текст наосліп, знання іноземних мов, володіння технологіями ділової взаємодії, знання норм законодавства, діловодства та орієнтація у ГОСТах, СНіПах.

Краще вказувати 6-9 професійних навичок у резюме.