Що таке SMM супровід?

SMM — це робота з користувачами соцмереж, в основі якої просування в мережі власної справи за допомогою цікавого та унікального контенту, який користувачі розповсюджують на своїх сторінках, посилаються на ваш профіль.

SMM — це абревіатура від словосполучення Social Media Marketing, що означає «маркетинг у соціальних мережах», тобто просування в соц. мережах. Іншими словами, SMM — це комплекс заходів, спрямований на привернення уваги до конкретної компанії інтернет-користувачів через соціальні мережі.

Інструментами SMM є ведення блогу в соціальних мережах, інформаційні повідомлення у різних спільнотах, спілкування в коментарях, робота з форумами, прихований маркетинг, пряма реклама та вірусний маркетинг, моніторинг позитивного та негативного фону, оптимізація медіапростору.

SMM-менеджер – це спеціаліст, що просуває товари або послуги, розвиває бренд, відповідає за ведення та наповнення акаунтів в Однокласниках, ВКонтакті, Facebook, Instagram та інших соціальних мережах. Спеціальність пов'язана як з рекламою, піаром, дизайном, комунікаціями, так і з аналітикою та IT-сферою.