Сім порад щодо створення соціальних роликів
- Соціальна тематика — не одно «нудно».
- Уявляйте цільову аудиторію вашого ролика …
- Сформулюйте Call to Action вашого ролика …
- Виберіть правильну тональність та лексику …
- Шукайте «біль», який зачіпає ЦА.
- Соціальний ролик та серіал Netflix оцінюються за однією міркою
Соціальна відео реклама – це невеликий ролик, який висвітлює давно існуючу вкорінену в суспільстві проблему і спрямований на зміну поведінки та мислення людей. В основі сюжету лежить, як правило, ідея, яка має соціальну цінність.
Рекламний ролик – це художнє чи анімаційне відео, головна мета якого – залучити потенційних покупців (замовників), ініціювати продаж товару (послуги).