Що таке тести АА?

А/А-тест – це варіація А/Б-тесту, особливість якої зрозуміла з назви. Якщо при А/Б-тесті порівнюються різні варіанти сайту чи листа, то при А/А-тесті оригінал зіставляється сам із собою. В A/A-тесті переможця не повинно бути. Якщо він є, значить, щось пішло не так. 2023р.

А/Б- або спліт-тестування – це варіант маркетингового дослідження, мета якого порівняти дві версії рекламного оголошення, лендингу, елемента сайту, які відрізняються одним параметром. А/Б-тест визначає, який варіант більше залучає цільову аудиторію, дає найбільшу конверсію.

Як провести A/Bтестування: 6 простих кроків

  1. Визначте цілі Визначте основні бізнес-завдання вашої компанії та переконайтеся, що цілі A/Bтестування з ними збігаються. …
  2. Визначте метрику.
  3. Розробте гіпотезу.
  4. Підготуйте експеримент …
  5. Проведіть експеримент …
  6. Аналізуйте результати.

A/B-тестування, або спліт-тестування, – це метод маркетингового дослідження, який дозволяє вирішити проблему клієнта та порівняти ефективність різних версій сайту, а також, наприклад, лендингу, мобільного додатка або email-розсилки.