А/А-тест – це варіація А/Б-тесту, особливість якої зрозуміла з назви. Якщо при А/Б-тесті порівнюються різні варіанти сайту чи листа, то при А/А-тесті оригінал зіставляється сам із собою. В A/A-тесті переможця не повинно бути. Якщо він є, значить, щось пішло не так. 2023р.
А/Б- або спліт-тестування – це варіант маркетингового дослідження, мета якого порівняти дві версії рекламного оголошення, лендингу, елемента сайту, які відрізняються одним параметром. А/Б-тест визначає, який варіант більше залучає цільову аудиторію, дає найбільшу конверсію.
Як провести A/B–тестування: 6 простих кроків
- Визначте цілі Визначте основні бізнес-завдання вашої компанії та переконайтеся, що цілі A/B–тестування з ними збігаються. …
- Визначте метрику.
- Розробте гіпотезу.
- Підготуйте експеримент …
- Проведіть експеримент …
- Аналізуйте результати.
A/B-тестування, або спліт-тестування, – це метод маркетингового дослідження, який дозволяє вирішити проблему клієнта та порівняти ефективність різних версій сайту, а також, наприклад, лендингу, мобільного додатка або email-розсилки.