Що таке тривога?

При цьому, залежно від ступеня аварійності, виду несправності рухомого складу видаються сигнали тривоги передаварійного рівня «Тривога 0» (не потрібна зупинка поїзда), аварійного рівня «Тривога 1» (потрібна зупинка на станції) та критичного рівня «Тривога 2» (потрібна зупинка на перегоні).

При отриманні повідомлення від ДСП (ДНЦ) про показання КТСМ із критичним рівнем нагріву «Тривога-2», керуючись повідомленням мовного інформатора «Увага! Машиніст непарного (парного) поїзда до станції (назва станції) КТСМ.

Після проходження небезпечного місця всім складом дозволяється подальше проходження зі встановленою швидкістю. Після зупинки пасажирського поїзда його огляд роблять машиніст разом із начальником поїзда. Огляд інших поїздів проводить машиніст.

При отриманні зазначеного сполучення машиністи всіх поїздів, що знаходяться в зоні дії радіозв'язку, поїзний диспетчер та чергові станції зобов'язані припинити переговори з радіозв'язку, уважно вислухати повідомлення та вжити заходів щодо забезпечення безпеки руху поїздів.