Що треба писати у характеристиці?
Характеристика-рекомендація складається у довільній формі. У ній вказуються анкетні дані співробітника, його посада, час роботи в організації, кваліфікація, оцінка ділових та особистих якостей співробітника.27 бер. 2023р.
Структура Характеристики до суду подана такими розділами:
- дата та місце складання;
- ПІБ, посада, дата народження;
- стад роботи з останнього місця роботи;
- сімейний стан та склад сім’ї;
- освіта, курси, навички;
- реквізити та найменування компанії;
- опис виду діяльності, яким займається працівник;
Як оформляється характеристика? Зовнішня характеристика оформляється як на особисту вимогу співробітника, і відповідно до запиту третіх осіб. Документ складається на фірмовому бланку підприємства (організації) співробітником відділу кадрів, підписується його керівником та скріплюється печаткою.
Правила оформлення Характеристики, зразок Зазвичай дані про працівника вказуються в наступному порядку: Шапка Характеристики. Тут вказують назву документа, повне найменування організації, посаду та реквізити співробітника, дату складання та мету. Коротка анкета: коли прийнято, стаж роботи, спеціальність.