Що треба писати у характеристиці?

Що треба писати у характеристиці?

Характеристика-рекомендація складається у довільній формі. У ній вказуються анкетні дані співробітника, його посада, час роботи в організації, кваліфікація, оцінка ділових та особистих якостей співробітника.27 бер. 2023р.

Структура Характеристики до суду подана такими розділами:

  • дата та місце складання;
  • ПІБ, посада, дата народження;
  • стад роботи з останнього місця роботи;
  • сімейний стан та склад сім’ї;
  • освіта, курси, навички;
  • реквізити та найменування компанії;
  • опис виду діяльності, яким займається працівник;

Як оформляється характеристика? Зовнішня характеристика оформляється як на особисту вимогу співробітника, і відповідно до запиту третіх осіб. Документ складається на фірмовому бланку підприємства (організації) співробітником відділу кадрів, підписується його керівником та скріплюється печаткою.

Правила оформлення Характеристики, зразок Зазвичай дані про працівника вказуються в наступному порядку: Шапка Характеристики. Тут вказують назву документа, повне найменування організації, посаду та реквізити співробітника, дату складання та мету. Коротка анкета: коли прийнято, стаж роботи, спеціальність.