Що входить у характеристику учня?

Охарактеризувати, яке ставлення учня до вчення: бажання вчитися краще; ставлення до успіхів та невдач у навчанні; прагнення виконувати всі вимоги та рекомендації вчителів, усвідомлення особистої значущості вчителя. 4. Охарактеризувати рівень сформованості навчально-пізнавальної діяльності учня.

Будь-яка характеристика починається із вказівки загальних відомостей про учню (ПІБ, дату народження), відомості про батьків та склад сім'ї (повна/неповна), особливості фізичного розвитку дитини та наявність хронічних захворювань з медичної карти.

Поведінка на уроках та змінах стримана, без зайвої активності. Виконує всі правила поведінки учнів школи, зазначені у Статуті школи, випадків пропусків уроків без поважної причини не було дисципліновано. Старанно виконує доручення. Стиль поведінки доброзичливий, спокійний.

Спрямованість особистості. Характер інтересів. Рівень домагань та самооцінка. Відповідальність.