Під психолого–педагогічним супроводом осіб з обмеженими можливостями здоров'я можна розуміти на комплексну технологію психолого–педагогічної підтримки та допомоги учню та його батькам у вирішенні завдань, пов'язаних з розвитком, навчанням, вихованням, соціалізацією з боку фахівців різного профілю.
Спеціаліст по психолого–педагогічному супроводі надає педагогам, батькам (опікунам) та учням консультації з питань:
- навчання та адаптації;
- розвитку мотивації дітей до навчання;
- вирішення психологічних проблем;
- взаємовідносин у колективі;
- побудови індивідуальних програм навчання
1) розвиток комунікативних здібностей та соціальної адаптації дітей; 2) розвиток пізнавальних процесів; 3) розвиток довільного регулювання поведінки; 4) розвиток емоційної сфери (знайомство з базовими почуттями);
Етапи організації комплексного супроводу дітей з ОВЗ здійснюються у 3 етапи: – діагностико-прогностичний; – Корекційно-формуючий; – оцінно-проективний.