Пограти можна і на тему самого віршика. Якщо причиною поганого запам'ятовування є нудьга і відсутність інтересу – скористайтеся властивістю довільної пам'яті: спробуйте емоційно забарвити матеріал, що завчується! Можна розіграти сценку, навести смішні приклади або намалювати те, що потрібно запам'ятати.
Фахівці у дитячій педагогіці та психології вважають оптимальним віком для навчання дітей алфавіту 5 років. У цей період діти зазвичай вже знають, як виглядають якщо не всі, більшість літер, мають необхідний рівень розвитку та можуть зосереджувати увагу на конкретному занятті до 5 хвилин.
Щоб вивчити з дитиною абетку, логопеди та психологи рекомендують дотримуватися таких порад:
- не навчати літер суворо в алфавітній послідовності;
- не вчити упереміш все літери;
- спочатку вивчити голосні, потім згодні;
- називати звук, а не написання літери (Не правильно – БЕ, ДЕ, правильно – Б, Д);