Терапевтичну гру студенти на виробничій практиці проводять у два етапи: підготовка дітей до процедур; спілкування з ними відповідно до їх вікових груп.
Основоположниками методу є А. Фрейд та М. Кляйн. Для Мелані Кляйн спонтанні ігри дитини були еквівалентом вільних асоціацій дорослих пацієнтів.
Загальна психологія Гра – Форма діяльності в умовних ситуаціях, спрямована на відтворення та засвоєння суспільного досвіду, фіксованого в соціально закріплених способах здійснення предметних дій, у предметах науки та культури.
Головне завдання полягає в тому, щоб допомогти засвоїти пропоновані знання якнайкраще. У сучасній психокорекції дорослих гра використовується в груповій психотерапії та соціально-психологічному тренінгу у вигляді спеціальних вправ, завдань на невербальні комунікації, розігруванні різних ситуацій та ін.