У чому нова функція вчителя супровід учнів?

Психолого-педагогічне супроводження як нова освітня цінність, що орієнтує вчителів на створення в освітньому закладі умов для повноцінного руху вперед кожного учня, опору на їх сильні сторони та якості, Висуває і особливі вимоги до професійної діяльності педагога

Ціль психолого-педагогічного супроводу: забезпечення умов розвитку особистості студентів з-поміж осіб з ОВЗ та інвалідністю, якості їх професійної підготовки та подальшої конкурентоспроможності на ринку праці; створення педагогічних, психологічних та соціальних умов для розвитку учнів з …

Сластеніна, педагогічний супровід – це процес залученого спостереження, консультування, особистісної участі, заохочення у максимально самостійному подоланні складнощів у проблемній ситуації [9].

Психолого-педагогічне супровід дитину з обмеженими можливостями здоров'я (ОВЗ) можна розглядати як комплексну технологію психолого-педагогічної підтримки та допомоги дитині та батькам у вирішенні завдань розвитку, навчання, виховання, соціалізації з боку спеціалістів різного профілю, що діють на сучасному рівні.