Економічна криза слід розглядати як позитивний фактор, який відкриває потенційну можливість для переходу на новий якісний рівень розвитку та підвищення ефективності функціонування підприємств сфери туристично-рекреаційних послуг.
Основними плюсами кризи, які можуть позитивно впливати практично на всі компанії, є наступні: можливість залучення на роботу більш професійних кадрів на вигідних умовах; зменшення вартості деяких видів послуг, якими користується компанія; використання більшістю компаній (у т.ч.
Можна цілком упевнено стверджувати, що економічна криза потрібна, Загалом кажучи, всім. Справа в тому, що в процесі кризи вирішуються накопичені раніше протиріччя, усуваються сформовані попередній період економічні диспропорції, що перерозподіляються ресурси на користь найбільш ефективних виробників.