У чому полягає мета спілкування?

пошук людини, яка може дати підтримку, похвалу, співчуття, розуміння, емоційний відгук; надання допомоги іншій людині; отримання допомоги; самовираження (спілкування з тими, хто дає можливість виявити свої вміння, винахідливість, кмітливість, здібності);

Зміст спілкування – інформація, яка у міжіндивідуальних контактах передається від однієї живої істоти іншій. Змістом спілкування можуть бути відомості про внутрішній мотиваційний або емоційний стан живої істоти.

Спілкування можливе лише з допомогою знакових систем. Розрізняють вербальні засоби спілкування (коли в якості знакових систем використовуються усне та письмове мовлення) та невербальні засоби спілкування, коли застосовуються немовні засоби спілкування. У вербальному спілкуванні1 зазвичай застосовуються два варіанти мови: усне та письмове.

Як казав американський вчений, Пітер Друкер: «Найголовніше у спілкуванні – чути те, що не сказано». Невербальне спілкування використовують успішні політики, адвокати, бізнесмени, актори, слідчі та інші. За результатами досліджень, воно у 13 разів посилює наші слова.