Метою психолого-педагогічного супроводу дитини з ОВЗ є забезпечення оптимального розвитку дитини, успішна інтеграція до соціуму.
Ціль психолого-педагогічного супроводу: забезпечення умов розвитку особистості студентів з-поміж осіб з ОВЗ та інвалідністю, якості їх професійної підготовки та подальшої конкурентоспроможності на ринку праці; створення педагогічних, психологічних та соціальних умов для розвитку учнів з …
Завдання психолога–педагогічного супроводу: динамічне відстеження розвитку школярів у процесі навчання (моніторинг психологічного статусу учня); розвиток психолого–педагогічної компетентності (психологічної культури) учнів, батьків, освітян; психологічна підтримка освітян.
Основна мета психолого-педагогічної служби – забезпечення повноцінного особистісного розвитку учнів та вихованців відповідно до індивідуальних можливостей та особливостей.