У чому полягають усі загальні особливості розвитку дітей із Овз?

Психологічні особливості дитини з ОВЗ залежать від виду захворювання та його особистих психічних показників. Низький рівень поінформованості про навколишній світ у зв'язку з обмеженнями у пізнанні. Розсіяна увага, відсутність здатності до концентрації. Це відбувається через низьку інтелектуальну активність.

Група дітей з ОВЗ надзвичайно неоднорідна. Це визначається насамперед тим, що до неї входять діти з різними порушеннями: порушення слуху, зору, мовлення, опорно-рухового апарату, інтелекту, з вираженими розладами емоційно-вольової сфери, із затримкою та комплексними порушеннями розвитку.

Для тих, хто навчається з ОВЗ, використовуються спеціальні адаптовані освітні програми для учнів з обмеженими можливостями здоров'я. Адаптована програма розробляється з урахуванням особливостей розвитку дитини, основною метою є корекція порушень розвитку та корекція порушень соціальної адаптації.

Основним принципом є дотримання інтересів дитини. Педагог, зайнятий у системі супроводу, покликаний вирішити кожну проблемну ситуацію з максимальною користю для дитини, тобто сприяти створенню умов на рівні сім'ї та ДОП.