У чому виявляються специфічні труднощі при навчанні дітей із алалією?

Підсумок такий, що у дітей із сенсорною алалією порушено не саму можливість розвитку мови, а переважно можливість навчатися мови на основі слухущо є провідним фактором у визначенні специфіки корекційної роботи з цією категорією дітей.29 квіт. 2023р.

Алалія – ​​органічне порушення (недорозвинення) мови центрального характеру. При алалії у дітей запізнюється дозрівання нервових клітин у певних областях кори головного мозку. Нервові клітини припиняють свій розвиток, залишаючись на молодій незрілій стадії – нейробластів.

Сенсорна алалія – ​​тяжке порушення, при якому є проблеми з розумінням зверненого мовлення. Як наслідок, у дитини не формується, порушено розуміння зверненої мови, і тому не розвивається власна.

При сенсорній алалії провідним дефектом є порушення сприйняття та розуміння сенсу зверненої мови. При цьому фізичний слух у сенсорних алаліків збережений, і вони нерідко страждають на підвищену сприйнятливість до різних звуків.