Варіанти питань:
- Які причини мого захворювання?
- Які можуть бути наслідки мого захворювання? …
- Які етапи у вирішенні моєї проблеми? …
- Чи небезпечне моє захворювання для оточуючих? …
- З якою метою призначаються дані дослідження? …
- Як проводиться це дослідження?
12 правил телефонної взаємодії лікаря та пацієнта
- Лікар не повинен давати номер мобільного телефону пацієнту …
- Перш ніж дзвонити лікаря, сформулюйте мету дзвінка та питання, що цікавлять …
- Відразу уточнюйте, чи може лікар говорити
- Говоріть виразно …
- Робіть записи під час розмови
З усього вищесказаного можна зробити висновок: лікаря у спілкуванні з пацієнтом слід використовувати формальну форму звернення, тобто. е. називати людину на ім'я по батькові та звертатися виключно на «Ви». Також у деяких випадках допустиме звернення лише на ім'я.