2. На початку Характеристики вказати, протягом якого часу навчається учень в ліцеї. 3. Охарактеризувати, яке ставлення учня до вчення: бажання вчитися краще; ставлення до успіхів та невдач у навчанні; прагнення виконувати всі вимоги та рекомендації вчителів, усвідомлення особистої значущості вчителя.
Педагогічна характеристика має містити такі розділи: 1) загальні відомості про учня; 2) стан шкільних знань та навичок; 3) загальний розвиток дитини, особливості мови та мислення; 4) особливості навчальної діяльності; 5) особливості поведінки; 6) характеристика особи; 7) висновок.
Ім'я дитини не орієнтовано пізнавальну активність, з предметів встигає слабо. Під час навчання Іван показав дуже низькі здібності. Відзначаються середній рівень розвитку пам'яті, низький рівень концентрації та розподілу уваги. На уроках часто відволікається зовнішні подразники.