Найбільш продуктивні команди витрачають менше часу на дрібні завдання, щоб вони мали більше можливостей робити важливу роботу, і при цьому не потрібно було б працювати більше. …
- Спростіть навколишнє середовище …
- Спробуйте використати стратегії управління часом.
- Перестаньте створювати видимість роботи
Багато в чому фактори, що впливають на продуктивність співробітників, залежать від керівництва компанії – створити комфортні робочі місця, оснастити їх необхідною технікою та софтом, працювати над корпоративною культурою в силах управлінців.
9 порад продуктивності від людини, яка рік пробував різні техніки
- Знайдіть ціль для продуктивності …
- Визначте свій «біологічний прайм-тайм».
- Зосередьтеся на важливих справах.
- Контролюйте прокрастинацію.
- Відсуньте тайм-менеджмент на другий план.
- Не захоплюйтесь багатозадачністю.
- Працюйте менше