Як поводитися з дітьми з розумовою відсталістю?

З розумово відсталими дітьми потрібно постійно спілкуватися, супроводжуючи свої дії плавною, тихою мовою зі спокійною, привітною інтонацією. З ними треба більше розмовляти, називаючи дії, які робляться. Потрібно постійно підтримувати увагу та пізнавальний інтерес до виконуваної діяльності та оточення.

Рекомендації щодо роботи з розумово відсталими дітьми Враховуйте індивідуальні можливості та особливості дитини при виборі форм, методів, прийомів роботи на занятті. Порівнюйте дитину з нею самою, а не з іншими дітьми. Створюйте у дитини суб'єктивне переживання успіху.

Розумно відсталі діти зазвичай користуються мимовільним запам'ятовуванням, тобто запам'ятовують яскраве, незвичайне те, що їх приваблює. Довільне запам'ятовування формується вони значно пізніше — наприкінці дошкільного, на початку шкільного періоду життя. Наголошується на слабкості розвитку вольових процесів.