Як правильно написати свою характеристику?

Структура Характеристики:

  1. назву;
  2. анкетні дані нагороджуваного;
  3. оцінка службової чи професійної діяльності;
  4. точний опис особистих та ділових якостей;
  5. призначення документа;
  6. дата оформлення;
  7. дані осіб, які завізували папір.

«Я відповідальний, проактивний, стресостійкий, комунікабельний, чесний. Мої сильні сторони – гарні управлінські та лідерські навички, клієнтоорієнтованість, системне мислення, позитивний настрій. Не п'ю, не курю, є права категорії B». Ось остання пропозиція прямо топчик.

Характеристика-рекомендація складається у довільній формі. У ній вказуються анкетні дані співробітника, його посада, час роботи в організації, кваліфікація, оцінка ділових та особистих якостей співробітника.