З засвоєнням мови у молодшому дошкільному віці (3-4 роки) формується наочно-подібне мислення. Завдяки образам, що збереглися на згадку, дитині не потрібно робити реальні дії з предметами. На розвиток цього мислення особливо впливають такі види діяльності, як малювання та конструювання.
2. Особливості мислення дітей дошкільного віку. Основний вид мислення молодшого дошкільника наочно-дієвеколи приховані властивості об'єкта виділяються через практичні дії, що перетворюють його. Діти використовують 2 його типи для: вирішення пізнавальних завдань; розв'язання практичних завдань.
Існує три стадії розвитку мислення: наочно-дійове, наочно-образне, словесно-логічне.
Наочно-образне мислення – це головний вид мислення у дошкільнят, у якому використовуються образи та предмети. Логічне мислення починає формуватися у старшому дошкільному віці, дозволяє мислити словами, міркуваннями та поняттями.