Розмовляючи з людиною, яка відчуває труднощі у спілкуванні, слухайте його уважно. Будьте терплячими, чекайте, поки він сам закінчить фразу. Не виправляйте і не домовляйте за нього. Не соромтеся перепитувати, якщо ви не зрозуміли співрозмовника.
Пересуваючись, не робіть ривків, різких рухів. При супроводі незрячої людини не закладайте руки назад – це незручно. затемнюйте своє обличчя і не загороджуйте його руками, волоссям чи якимись предметами. Ваш співрозмовник повинен мати можливість стежити за виразом вашої особи.
Найкраще зробити вигляд, що все гаразд. А для цього потрібно не боятися дивитися на людини з обмеженими можливостями та активно вступати з ним у контакт. Коли ви розмовляєте з інвалідом, звертайтеся безпосередньо до нього, а не до супроводжуючого чи сурдоперекладача, які присутні під час розмови.
10 ЗАГАЛЬНИХ ПРАВИЛ ЕТИКЕТУ ПРИ СПІЛКУВАННЯ З ІНВАЛІДАМИ, СКЛАДАНІ КАРІН МЕЙЄР
- Потиск руки.
- Називайте себе та інших …
- Пропозиція допомоги …
- Адекватність та ввічливість.
- Розташування для розмови.
- Не спирайтеся на крісло-коляску.
- Уважність та терплячість …
- Привернення уваги людини