Про порушення зорової сенсорною системи можна говорити, коли дитина не любить ходити сходами, переступати перешкоди, дивитися в очі, віддає перевагу напівтемряві або темряві, вередує при яскравому світлі, напружується, розглядаючи оточуючих і предмети.
Їх можна помітити за такими ознаками:
- Проблеми з концентрацією уваги, " чує " маму лише з третього разу;
- дитина неспокійний і непосидючий, імпульсивний, у нього часто змінюється настрій;
- швидко набридають заняття, іграшки;
- ігнорує правила поведінки;
- забуває і часто втрачає речі;
Сенсорні порушення — це інвалідність, яка впливає на органи почуттів, слух та зір. До сенсорних порушень належать порушення слуху, порушення зору та сліпоглухота. Слух і зір це так звані дистанційні сенсорні канали.
Порушення сенсорної інтеграції – так називається порушення обробки сенсорної інформації. За цим діагнозом ховається відхилення, яке зазвичай не бачать і не діагностують, списуючи його прояви на примхи дитини. Закриває вуха руками у галасливому місці? Не любить вовняний светр та ярлички на одязі до істерики?