Яка освітня потреба має дітей із затримкою психічного розвитку?

Усе діти із ЗПР потребують спеціальної роботи з формування здатності до довільної організації своєї діяльності, до усвідомлення труднощів, що виникають; вміння запитувати та використовувати допомогу дорослого; у цілеспрямованому розвитку самостійності при вирішенні навчальних та побутових завдань; в особливій роботі з …

Специфічні (особливі) освітні потреби сліпих дітей полягають у збагаченні та корекції чуттєвого досвіду, формуванні умінь та навичок соціально-побутового орієнтування, розвитку полісенсорного сприйняття предметів та об'єктів навколишнього світу, розвиток комунікативної діяльності, корекція мовленнєвих …

Затримка психічного розвитку (ЗПР) – це порушення нормального темпу психічного розвитку, у результаті дитина, який досяг шкільного віку, продовжує залишатися серед дошкільних, ігрових інтересів. При ЗПР діти не можуть включитися у шкільну діяльність, сприймати шкільні завдання та виконувати їх.

До них відносяться:

  • час початку освіти;
  • зміст освіти;
  • створення спеціальних методів та засобів навчання;
  • особлива організація навчання;
  • розширення кордонів освітнього простору;
  • тривалість освіти;
  • визначення кола осіб, які у освітньому процесі.