Усе діти із ЗПР потребують спеціальної роботи з формування здатності до довільної організації своєї діяльності, до усвідомлення труднощів, що виникають; вміння запитувати та використовувати допомогу дорослого; у цілеспрямованому розвитку самостійності при вирішенні навчальних та побутових завдань; в особливій роботі з …
Специфічні (особливі) освітні потреби сліпих дітей полягають у збагаченні та корекції чуттєвого досвіду, формуванні умінь та навичок соціально-побутового орієнтування, розвитку полісенсорного сприйняття предметів та об'єктів навколишнього світу, розвиток комунікативної діяльності, корекція мовленнєвих …
Затримка психічного розвитку (ЗПР) – це порушення нормального темпу психічного розвитку, у результаті дитина, який досяг шкільного віку, продовжує залишатися серед дошкільних, ігрових інтересів. При ЗПР діти не можуть включитися у шкільну діяльність, сприймати шкільні завдання та виконувати їх.
До них відносяться:
- час початку освіти;
- зміст освіти;
- створення спеціальних методів та засобів навчання;
- особлива організація навчання;
- розширення кордонів освітнього простору;
- тривалість освіти;
- визначення кола осіб, які у освітньому процесі.