Яке мислення у дітей із розумовою відсталістю?

Для мислення розумово відсталих дітей характерно: Найбільш порушеним є словесно-логічне мислення, а найбільш збереженим – наочно дієве. Для подальшого ефективного навчання необхідно закласти повноцінну основу наочно-дієвого та наочно-образного мислення.15 Грудня. 2023р.

Розумно відсталі діти зазвичай користуються мимовільним запам'ятовуванням, тобто запам'ятовують яскраве, незвичайне те, що їх приваблює. Довільне запам'ятовування формується вони значно пізніше — наприкінці дошкільного, на початку шкільного періоду життя. Наголошується на слабкості розвитку вольових процесів.

Характеризуючи мислення розумово відсталих дітей, слід зазначити стереотипність, тугорухливість цього процесу, його недостатню гнучкість. Саме тому застосування вже наявних знань у нових умовах викликає у дітей з недорозвиненням інтелекту утруднення та часто призводить до помилкового виконання завдань. Мова.

У дітей з інтелектуальними порушеннями спостерігається бідність словникового запасу, неточність вживання слів, проблеми актуалізації словника, переважання пасивного словника над активним, порушення процесу організації семантичних полів