Які етапи включає система психолого педагогічного супроводу дітей мова?

Етапи організації комплексного супроводу дітей з ОВЗ здійснюються у 3 етапи: – діагностико-прогностичний; – Корекційно-формуючий; – оцінно-проективний.29 січ. 2023р.

На основі вивчених матеріалів та практичної діяльності пропонуються наступні етапи психолого-педагогічного супроводу дітей з порушеннями мови: підготовчий, психолого-педагогічна діагностика, аналітичний, корекційний та завершальний.

Процес психолого-педагогічного супроводу циклічний та передбачає послідовну реалізацію чотирьох етапів: діагностичного, пошуково-варіативного, практико-дієвого та аналітичного (за Л. Н. Харавіною).

Організація комплексної діагностики рівня актуального розвитку учнів. Відстеження динаміки розвитку учнів фахівцями. Розробка та реалізація комплексних програм супроводу. Розробка та реалізація програм профілактичної роботи.