Які функції у процесі спілкування виконують емоції та почуття?

Функції емоцій: Оціночна – швидка, узагальнена оцінка подій, що відбуваються Сприятлива – формування поведінки на основі оцінки власних потреб і подій, що відбуваються. Комунікативна — міміка та пантоміміка дозволяє передати свої переживання та своє ставлення до навколишнього (невербальне) спілкування).

Емоції та почуття допомагають йому орієнтуватися в навколишній дійсності, оцінювати предмети та явища з точки зору їх бажаності чи небажаності, корисності чи шкідливості.

Емоції допомагають людині вирішити, у якому напрямі їй далі діяти, допомагають зробити вибір у ситуації, яка передбачає кілька можливостей. Інакше кажучи, вони регулюють вчинки та дії людини.

Граючи керуючу поведінкою та діяльністю людини роль, емоції виконують різноманітні позитивні функції: захисну, мобілізуючу, санкціонуючу (перемикаючу), компенсаторну, сигнальну, що підкріплює (стабілізуючу), які часто поєднуються один з одним.