Які є тригери?

Як керувати

  1. Запишіть усі фактори, здатні викликати ту чи іншу емоцію Перерахуйте ті емоції, які вважаєте за потрібне. …
  2. Ведіть щоденник емоцій.
  3. Виявіть причини походження тригерів
  4. Усвідомте зв'язок між емоціями та тілесними відчуттями.
  5. Візьміть паузу.
  6. Проаналізуйте думки та поставте їх під сумнів

Поширені у маркетингу тригери:

  • обмеження за часом;
  • соціальні докази;
  • приналежність до загальної групи людей;
  • ексклюзивність;
  • стереотипи;
  • експертність.

Тригер стимул, який нагадує про травму, викликає сильний стрес, паніку, флешбеки, змушує знову переживати травматичні події як наяву.