Які особливості емоційно-вольового розвитку в молодшому шкільному віці?

У молодшого школяра спостерігається протилежна стриманість, негативна риса характеру — імпульсивність. Імпульсивність як результат підвищеної емоційності в цьому віці проявляється в швидкому відволіканні уваги на яскраві несподівані подразники, на все, що своєю новизною захоплює дитину.30 березня. 2023р.

Діти молодшого шкільного віку загалом здатні правильно сприймати емоційне стан людини. При цьому діти досить легко відрізняють радість, захоплення, веселощі і не можуть розпізнати сум. Діти, перш за все, звертають увагу на вираз обличчя, не надаючи значення пантоміміки (позі, жестам).

Домінуючою функцією в молодшому шкільному віці ставати мислення. Інтенсивно розвиваються, перебудовуються самі розумові процеси. Від інтелекту залежить розвиток інших психічних функций. Завершується перехід від наочно-образного до словесно-логічного мислення.

Для дошкільнят з ГНР характерні такі особливості емоційно-вольової сфери: органічний інфантилізм, імпульсивність, гіперактивність, нескоординованість емоційних процесів, афектні спалахи, тривожність та страх.