Які особливості особистості розумово відсталих дітей?

Специфіка порушень стану психічного здоров'я у розумово відсталих дітей характеризується насамперед тотальним недорозвиненням вищих коркових функцій, інертністю психічних процесів, тотальним недорозвитком пізнавальної діяльності при вираженому стійкому дефіциті абстрактного мислення, процесів …

У розумово відсталих дітей предметна діяльність не формується. Деякі з них не виявляють інтересу до предметів, у тому числі і до іграшок. Вони взагалі не беруть іграшки до рук, не маніпулюють із ними. Вони не мають орієнтування як типу «Що з цим можна робити?», а й «Що це?».

У розумово відсталих дітей із раннього віку спостерігається зниження інтересу до оточення, байдужість, загальна патологічна інертність, що не виключає, проте, крикливості, дратівливості.

Розумово відсталий дитина, оглядаючи околиці або вулицю, якою йде, менше помічає, менше бачить, ніж його одноліток, що нормально розвивається. Вузькість сприйняття заважає розумово відсталій дитині орієнтуватися у новій території у незвичній ситуації.